Ik heb een defect of fout product ontvangen – Wat moet ik doen?
We doen altijd ons best om onze producten te controleren voordat ze worden verzonden en om ze zo goed mogelijk in te pakken. Omdat bijna alle kaders/spiegels die we versturen echt glas bevatten, kan het helaas soms gebeuren dat producten kapot aankomen. Dat gebeurt in ongeveer 1-2% van alle gevallen en is iets waar we voortdurend aan werken zodat jij als klant geen problemen ervaart, maar ook om onze impact op het milieu te verminderen.
We verpakken al onze kaders in stevige dozen in combinatie met kaftpapier en als bescherming tegen stoten pakken we alle kaders in bubbelplastic in (helaas is bubbelplastic het materiaal dat de beste bescherming biedt, maar we werken er voortdurend aan om het gebruik ervan te verminderen) om het transport naar jou zo veilig mogelijk te maken.
Als je pech hebt en een kapot of fout product ontvangt, dan doen we altijd ons best om je zo snel en soepel mogelijk te helpen en het ongemak te minimaliseren. Het enige wat je hoeft te doen is ons een foto te sturen van het kapotte of verkeerde product. Stuur een e-mail naar nl@bgastore.be met een foto van de schade, het bestelnummer, je contactgegevens en wat er mis is gegaan, zodat we het zo snel mogelijk voor je op kunnen lossen.
Je kunt je klacht ook indienen via onze livechat. Klik op de roze chatbox rechtsonder om contact met ons op te nemen.
We doen altijd ons uiterste best om jouw als klant tevreden te houden, dus als wij (of het transportbedrijf) een fout maken, dan doen we altijd ons uiterste best je te helpen. Lees onze volledige Algemene Voorwaarden -hier-.